Åh, kära kära Tim!

Ja då vet man vad man ska göra på måndagkvällar ett tag framöver!
Project Runway var underbart - som vanligt, det kryllade av excentriska, egotrippade människor - som vanligt och Hedi Klum vad gorgeous - som vanligt.
Jag blev genast inspirerad av klänningen som Heidi bar i början av programmet och jag ska, så snart jag får tid och möjlighet, börja experimentera med en sån modell. Kanske en bra idé till pappas 60-års kalas?

Utmaningen för deltagarna idag var att sy ett plagg med hjälp av material de fick köpa i en mataffär med en budget på 75 dollar. Jag blev helt förälskad i en av kreationerna, en solgul, smått kimonoinspirerad klänning sydd av en pappersduk.
Pennan har skissat som en tok så det är ju rena guldläget att man är ledig på tisdagar så att man kan klippa och sy hela natten!
Inte inatt dock, det har blivit lite för lite sömn denna helg.

Guten nacht, alles!

Kommentarer
Postat av: zavage

Härligt!

Visste inte att du var syintresserad! WOW!

Kul! Mycket glatt överraskad!



Välkommen till bloggvärlden! :)

2009-03-03 @ 03:55:18
URL: http://zavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0