Dags för evaluation

Heidi Klum var xtunning, som vanligt och Tim Gunn hade en massa konstruktiv kritik att ge - som vanligt.
Dagens utmaning bestod i att sy en coctailklänning av ekologiskt tyg och det var modellerna som skulle så för tyginköpen.
Kan tänka mig att det var riktigt klurigt att försöka få ihop något av tyg som någon annan hade valt och skapa en kreation som både skulle visa dem som designers och vara något modellen ville ha.
En hel del snygga kreationer men  känner väl att jag inte använder coctailklänningar särskilt mycket för att bli så värst inspirerad av skärningar och snitt men jag blev allt lite sysugen! Och när programmet var slut insåg jag att jag hade suttit med måttbandet runt halsen hela tiden - nördigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0