grönt är skönt!

Igår när jag flanerade på stan i väntan på att möta min kära vän Ellen, gick jag in på Söders tyger på Hornsgatan.
Det är något visst med lukten i en tygaffär - det luktar så hemtrevligt på något vis (damm och tyg, precis som det luktar hemma hos mig hahahaha).

Egentligen skulle jag bara ha ett dolt blixtlås men jag var ju bara tvungen att kika lite på tygerna när jag ändå var där.
Och där fanns det - ett alldeles underbart, grönt bomullstyg(twill) - perfekt till en käck liten vårjacka!
129 kr/metern kostade det, helt ok så det blir väl 300 spänn totalt med knappar och så. nu ska det skissas på en lämplig modell!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: zavage

visst kan man bara inte låta bli att komma ut tomhänt ur en tygaffär! gud va jag önskade att jag hade råd och tid att gå in där oftare!!!!!

2009-03-04 @ 14:58:23
URL: http://zavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0