Klockan tickar...

Det är alltid svårt att gå och lägga sig på vardagkvällar eller, rättare sagt, att gå och lägga sig i tid. Det finns alltid en miljon grejer man vill göra och så helt plötsligt är klockan massor.

Egentligen hade jag tänkt låta symaskinen vila ikväll, men var bara tvungen att sy de första sömmarna på kjolen, så nu håller jag på med linningen. Det verkar faktiskt riktigt lovande. En lite halvtrist grej är att själva kjoldelen var lite mer trixig än jag först trodde, men med noggrann mätning ska det nog gå bra.
Annars har jag ägnat mig åt att hitta eurovisionschlagervinnarlåtar från olika länder för att göra ett slags Europa-quiz till 5:orna.
Och så har jag väldigt kort kollat in lite streetbloggar för att få lite inspiration, eller i alla fall bokmärkt dem så att jag kan kolla lte mer noggrant en annan dag. Det som slog mig dock var att de alla såg likadana ut, och det känns väl så där. Vad hände med lite nyskapande?

Nåja, klockan tickar som sagt....

Kommentarer
Postat av: zavage

har du några sköna tips om streetbloggar då?

och du söta, kan man inte få lite bilder att titta på här på din fina blogg??? snällaaaa! :)



kram

2009-03-05 @ 21:31:59
URL: http://zavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0