Nyvaken, yrvaken...

Jag undrar hur jag tänker när jag ställer klockan inför en nästan ledig dag. Först tänkte jag ställa klockan på 8.00 men det blev 8.30 istället...som om det ens skulle finnas den minsta risk att jag skulle vara pigg och utvilad då. Det slutade med att jag snoozade i olika omgångar och till slut gick upp nu vid elva.
Hade givetvis svårt att sova igår efter Project Runway, så jag låg och tänkte på vad jag skulle sy, hur jag skulle göra, vilka mönster jag skulle använda - och givetvis en liten panik över att man har alldeles för lite tid. Kanske just därför jag ställde klockan så tidigt.

Well well, dagens program är:
Kiropraktor kl. 13.00, vilket behövs nu känner jag. Det var mer än en månad sen sist.
Träffa Ellen vid tre innan hon åker hem till Malmö. hoppas, hoppas att hon får översättarjobbet här så att vi kan hänga oftare.
Och så dagens höjdpunkt (sagt med en viss ironi) - kvällsmöte på jobbet 18.00 till 20.30. Jag är väl inte jättepeppad direkt, men men...


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att du skaffat blogg! Ja, jag vill läsa om en synörd, skitskoj ju och se och läsa vad du tar dig an för syprojekt:).



Lycka till hos Kiropraktorn och ha en nice kväll på jobbet....



Frida

2009-03-03 @ 11:58:24
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Postat av: zavage

om nån av dina vilda idee inom syskapande blir till så vill jag sååååååååååååååååå gärna se det!

kvällsmöte säger du?...hm... de saknar jag inte! hahaha

hoppas din vän får jobbet här! håller tummarna!

2009-03-03 @ 20:48:27
URL: http://zavage.blogg.se/
Postat av: zavage

om nån av dina vilda idee inom syskapande blir till så vill jag sååååååååååååååååå gärna se det!

kvällsmöte säger du?...hm... de saknar jag inte! hahaha

hoppas din vän får jobbet här! håller tummarna!

2009-03-03 @ 20:51:49
URL: http://zavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0