onda baciller, väck med er!

Det har gått några dagar sedan sist, mest beroende på att jag inte har sytt på flera dagar. Dessutom har onda förkylningsbaciller intagit min kropp och vill att jag ska sova hela tiden. Usch och fy! Äntligen har man lite ledig tid och så orkar man inte göra ett dugg, grrrr.....

Nu sitter jag i köket i mitt andra hem, närmare bestämt hos Fredrik, och ska äta den gamla hederliga lördagspizzan snart. Hembakad pizza är kanske precis vad kropp behöver för att bli frisk. Man får hoppas det i alla fall :-)

På allmän begäran, ni vet vilka ni är, har jag fått önskemål att lägga ut bilder här på min blogg. Det kommer, jag lovar!
Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0